MachineGames: Indiana Jones and the Great Circle není střílečka, není vždy nejlepší nápad v ní střílet na nepřátele

novinka  17
Martin Šmíd, 9. 9. 2024 10:50
Studio MachineGames se proslavilo akčními hrami ze série Wolfenstein, v nichž jen málokdy vychladly hlavně zbraní hlavního hrdiny. V jejich připravované novince Indiana Jones and the Great Circle tomu bude ale jinak, jak nyní prozradili vývojáři v magazínu EDGE. Kreativní ředitel Axel Torvenius zmínil, že sice jde o akční adventuru, ale hraní s palnými zbraněmi není něco, co by se doporučovalo a bylo v mnoha situacích výhodné. Chtějí, aby byla kladena snaha používat důvtip a hlavně bič. Torvenius také zmínil, že mít střílečku z Indiana Jonese by nepůsobilo ani moc věrohodně vzhledem k hlavnímu hrdinovi. „Indy nemá superschopnosti. Je to učitel a poněkud nešikovný archeolog. Má vášeň, která ho neustále staví do podivných situací s nepřáteli a nástrahami. Nebylo by věrní jeho postavě, pokud by neustále střílel tábory s nepřáteli. Snažili jsme se zachytit ten pocit, že když se musíte zapojit do boje, je velmi nebezpeční, když po vás někdo bude střílet. Stejně tak je velmi nebezpečné střílet na nepřátele, protože ti hned spustí alarm a přijdou posily,“ řekl.

Jerk Gustafsson svého kolegu pak doplnil tím, že ačkoliv bude ve hře spousta zbraní, jsou hodně hlasité. I proto bude hráč vybízen k tomu, aby si osvojil alternativu, jak protivníka zneškodnit. „Máme ve hře hodně zbraní, ale není moudré je používat, protože jsou hlasité. Můžete proto vzít pistoli a přepnout ji tak, aby posloužila jako zbraň na krátkou vzdálenost. To je pro Indyho velmi výhodné," dodal. Hra Indiana Jones and the Great Circle vyjde začátkem prosince pro PC a konzole Xbox Series X/S. Během jara příštího roku se dostane i na konzoli PlayStation 5. 

Zdroj: Gamingbolt

Indiana Jones and the Great Circle

xsxps5
Bethesda Softworks, MachineGames
Žánr:
Adventura, Střílečka
KARTA HRY

Komentáře