Tvůrce Oriho si myslí, že by Sony mohla v budoucnu skončit s exkluzivitou svých her jako Microsoft
novinka 25„Před několika lety jsme se rozhodli, že hru No Rest for the Wicked nebudeme vyvíjet s Microsoftem, protože bychom ji tehdy nemohli přinést i hráčům na PlayStationu a Nintendu Switch. Věděli jsme, jak moc důležitý bude u hry cross play, a proto jsme se rozhodli spolupracovat s Take-Two. Když jsem si za poslední roky psal s Philem Spencerem, vždy jsem mu řekl, jak šílené by bylo, kdyby určitá filmová DVD mohly přehrávat jen přehrávače od Sony, zatímco k jiným byste potřebovali zase třeba přehrávač od Samsungu. Myslím, že se všichni shodneme, že by to bylo šílené, tak proč to má být jiné u her?"
Mahler poukázal na to, že hardware konzolí PlayStation a Xbox je prakticky totožný a liší se jen v drobnostech, takže není problém hry vyvíjet multiplatformě. „Konzole už 20 let přitahují k sobě stále stejný počet 100-150 milionů hráčů. Pokud chceme, aby toto odvětví rostlo, musí být přístup k obsahu pro všechny jednodušší," dodal. Následně zmínil, že i Sony by mohla nakonec přistoupit k multiplatformnímu vývoji, aby dala každému možnost hrát hry jako The Last of Us nebo God of War. „Byl bych vážně překvapen, pokud by Sony neskončila se stejnou strategií. Lidé by si měli koupit zařízení, které se jim nejvíce líbí, ale měli by pak mít přístup k veškerému obsahu. A ano, Nintendo bude stále dělat své vlastní věci, protože Nintendo je Nintendo. To je ovšem v pořádku," zakončil.
Komentáře