John Romero's Daikatana
6.1 /10
John Romero's Daikatana
n64
3/10
RECENZE
John Romero měl sen. Udělat akční hru, která se nesmazatelně zapíše do dějin videoher. Opustil tak známou vývojářskou firmu id Software a založil si vlastní, kterou pojmenoval ION Storm. Nabral do ní talentované vývojáře, kteří si licencovali engine Quake 2 a začali na něm stavět hru, která se měla stát největší událostí herního průmyslu. Jenomže se stala chyba. John Romero se během vývoje zmohl jen na rozhazování peněz vydavatele EIDOS a po několika letech vypustil na trh hru, která se opravdu zapsala do historie. Byl to totiž propadák největšího kalibru, který málem položil tolik známý EIDOS. Když se na to zpětně nyní podíváme, tak můžeme říci, že právě u Daikatany začaly problémy EIDOSU, které zapříčinily prodej do rukou Square Enixu.
KOMPLETNÍ RECENZE HRY