Zakladatel Arkane říká, že Deathloop vznikl jen proto, že Bethesda nevěděla, jestli chce další Dishonored

novinka  8
Martin Šmíd, 21. 4. 2023 17:28
Ze hry Deathloop se vyklubala parádní roguelike akce, která si odnesla řadu ocenění. Zakladatel studia Arkane Raphaël Colantonio nyní v rozhovoru pro server Rock Paper Shotgun prozradil, že hra vznikla díky tomu, že Bethesda se nemohla rozhodnout, jestli chce třetí Dishonored nebo něco jiného. Proto Arkane požádala, aby předložilo menší, experimentálnější projekt, který by studio zaměstnalo, než by se rozhodla, jakou další velkou hru vytvoří. „Nevěděli, kam se po Dishonored vydáme. I proto řekli, abychom udělali něco jednoduchého a krátkého, no a pak se uvidí. Bylo to legrační: Ne, nechceme dělat Dishonored 3, ale pokud nám pomůžete s malou hrou, něco, co možná bude mít multiplayer, abychom se naučili dělat hry pro více hráčů, případně něco, co může mít mikrotransakce, možná něco se spoustou recyklace, jako roguelike,“ vzpomíná Raphaël Colantonio s tím, že při vývoji vývojářům hodně pomohly zkušenosti s rozšířením Mooncrash pro Prey. I když Deathloop začínal jako malá hra, nakonec o malou hru rozhodně nešlo a zřejmě stál stejně, jako by stál třetí díl Dishonored 3.

Deathloop

ps5xsx
Bethesda Softworks, Arkane Lyon
Datum vydání hry:
14. 9. 2021
KARTA HRY
9/10

Komentáře