Představena upírská akční RPG hra The Blood of Dawnwalker
novinka
16
Martin Šmíd, 13. 1. 2025 22:45
Studio Rebel Wolves před malou chvilkou představilo svoji ambiciózní upírskou akční RPG hru The Blood of Dawnwalker, jejíž vývoj vede herní ředitel hry Zaklínač 3 - Konrad Tomaszkiewicz. Hra je ve vývoji na Unreal Enginu 5 pro PC a konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S, přičemž hlavním hrdinou je mladý muž Coen. Jde o Dawnwalkera, který se pohybuje na hranici mezi světlem a říší noci, přičemž využívá svých jedinečných schopností a upíří sílu, když se vydá zachránit ty, které miluje. Vývojáři zmiňují, že hlavní hrdina nebude čelit jen lidem, ale také různým monstrům. Níže v novince se můžete podívat na oznamující trailer. Gameplay záběry byly slíbeny na letošní léto.
Další dodatečné informace od vývojářů
- Jde o první část The Blood of Dawnwalker ságy. Vývojáři mají v plánu vytvořit velkou AAA akční RPG temnou fantasy sérii.
- Oznamující filmeček, který naleznete níže v novince, se odehrává dva roky před samotnou hrou.
- Hra se odehrává v Evropě 14. století, kterou zmítají krvavé konflikty, a pro ty, kteří je přežijí, si přichází Černá smrt. Po všech katastrofách bojuje lidská populace o přežití.
- „V této době vystupují ze stínů upíři a nárokují si, co jim bylo po staletí upíráno - svobodu a s ní spojenou moc. Ostatní noční bytosti je následují. Legendy se mění ve skutečnost, a historie, jak ji známe, už nebude nikdy stejná.“
- Coen bude bojovat za své lidství nebo bude moci přijmout prokleté síly a zachránit svoji rodinu.
- Vývojáři zmiňují, že skutečné zlo se může vyhřívat na slunečním světle a největnější spojenci zase mohou být pod rouškou noci.
- Hlavní hrdina má 30 dní a 30 nocí na záchranu své rodiny. „Inspirovali jsme se klasickými RPG hrami a chceme, aby hráči cítili naléhavost hry v otevřeném světě. K záchraně Coenovy rodiny vede více cest bez jasného rozdělení na hlavní a vedlejší úkoly, sami se rozhodnete, jak strávíte čas.“, vysvětluje Konrad Tomaszkiewicz, ředitel hry a spoluzakladatel Rebel Wolves. „Čas je zdroj a s každým úkolem, který postupuje svou cestou, je nemožné dokončit všechny příběhy a oblouky před strašlivým termínem, takže každé hraní je jedinečné. Říkáme tomu narativní sandbox.“
- Vývojáři na hře pracují více než dva roky. Na vydání je ještě brzy.
Zdroj: TZ
Komentáře