Hi-Fi Rush 2 přinese otevřenější a rozmanitější svět, vývojáři chtějí přinést odlišnější zážitek, který předčí očekávání fanoušků
„Když jsme slyšeli, že se chystá zavření studia Tango Gameworks, náš tým okamžitě odletěl do Tokia. Uvědomovali jsme si, že Tango má bohatou historii v rámci inovací a kreativity a také tu vzácnost, že jde o relativně malé studio se silnou základnou fanoušků. Zpočátku jsme si nebyli jisti, zda jejich kreativní odkaz může pokračovat - zejména po odchodu zakladatele Shinjiho Mikamiho. Ale naše návštěva tyto obavy rozptýlila... Bylo působivé zjistit, že na svých projektech pracují s nadšením. Téměř všichni byli v kanceláři a ukazovali si projekty, na kterých pracovali. Z jejich nasazení a kvality práce bylo jasné, že Tango nevytvořil jen jeden legendární vývojář, ale že je výsledkem společného úsilí a talentu celého týmu. Věříme tedy, že právě kolektivní duch bude Tango táhnout kupředu. S velkým potěšením mohu říci, že většina těchto talentovaných lidí se od srpna připojila ke společnosti Krafton,“ řekla v rozhovoru. Někteří vývojáři si našli po zavření studia Tango Gameworks novou práci, ti se už nevrátí, ale většina jich nakonec zůstala, což je jistě skvělá zpráva.
Před několika měsíci se spekulovalo, že by se hra Hi-Fi Rush mohla dostat i na konzoli Nintendo Switch, ale k tomu nakonec nedošlo. Je tu naděje na tuto verzi? „To je to, co tým opravdu chce. Myslím, že chtějí pracovat i na DLC pro Hi-Fi Rush, protože jim záleží na tom, aby Hi-Fi Rush 2 splňoval vysoké standardy kvality. Nechtějí pokračování uspěchat, ale věnovat potřebný čas zdokonalení hry a přijít s odlišným zážitkem,“ řekla.
Maria Park se trochu rozpovídala i o budoucnosti studia, které v současnosti pracuje na Hi-Fi Rush 2. „Když jsme se s nimi poprvé setkali, tým pracoval na Hi-Fi Rush 2. Chtějí se ujistit, že hra předčí očekávání fanoušků. Například některé ohlasy na Hi-Fi Rush byly takové, že někteří lidé měli pocit, že se jen prochází továrnami, takže nyní chtějí poskytnout rozmanitější zážitek s otevřenějším světem. Nemyslím si, že to bude úplně otevřený svět, ale dynamičtější prostředí, ve kterém budete hrát. Také mají mít pokročilejší technologie aplikované na rytmickou akci, aby působila synchronizovaněji,“ dodala.
Komentáře