Farah bude mít v remaku Prince of Persia: The Sands of Time větší roli, vývojáři přepracují i souboje a úrovně
Největších změn dozná princezna Farah, která bude mít daleko větší a angažovanější roli než v originále. „Jsme schopni přidat více interakcí mezi ní a prince, takže můžeme získat více z jejich vztahu. Jednoduše budou trávit více času vedle sebe,“ řekl herní ředitel Michael McIntyre. Kreativní ředitel Bio Jade Adam Granger následně ještě dodal, že se budou snažit Farah modernizovat a přetvořit ji ve skvělou postavu, k níž si budou moci hráči udělat hlubší vztah jak v originále. Dodal zároveň, že spousta nového obsahu souvisejícího s Farah, který bude do hry přidán, bude ve výsledku nepovinný. „I když byla Farah už v originále skvělou postavou, myslíme si, že ji chyběla hloubka jako osobě. Má důvody, proč tam je, je to opravdový spojenec, ale také osoba s minulostí, přáními, potřebami, touhami a vkusem. Opravdu z ní chceme udělat skvělou postavu, ačkoliv není hratelná,“ dodal.
Co se týče hratelnosti, ta také dozná několik změn a modernizací. Zatímco některé aspekty hry zůstanou pořád stejné jako v originále, třeba mechanika běhu po zdi případně používání dýky času, jiné budou přepracovány. Vývojáři například chtějí změnit design některých úrovní a vůbec měřítko světa, v němž se hra odehrává. I proto někteří hráči budou moci zažít pocit závratě, když budou lézt po římsách obrovského paláce. Dále vývojáři přepracovali soubojový systém, aby působil moderněji, přesto zachovali i některé jeho charakteristické prvky. „Původní systém by mohl působit pro mnoho dnešních hráčů zastarale. Souboje ve hrách, jako je Prince of Persia, za posledních 21 let udělaly velký skok kupředu, což můžeme vidět v Dark Souls nebo God of War. Byla to oblast, v níž bylo potřeba modernizovat,“ dodali vývojáři.
Komentáře