Vytvářet hry na XBLA není výhodné
novinka
9
Martin Šmíd, 30. 1. 2009 18:08
Určitě byste si řekli, že vydávat hry na Xbox Live Arkade je celkem jednoduchá záležitost. Jenomže to podle posledních zpráv není. Onen problém není samotné programování, které je celkem jednoduché, ale fakt, že musí nejprve zhotovit demoverzi a zaujmout jí Microsoft. Pokud nezaujmou demoverzí, i slibný titul dostane stopku. Pokud se vývojářům podaří přesvědčit Microsoft o kvalitách hry, čeká je zdlouhavý proces certifikace pro XBLA. Ten může podle zpráv trvat i rok. Pro velké vydavatele jako Capcom, Konami a EA to není problém, ale menším vydavatelům to může hodně uškodit. Menší vydavatelé tak ztrácí hodně času a i dost peněz. To má následek odrazení od tvorby pro Xbox Live Arcade. Jak to je na Playstation Network, se bohužel neví, ale řekli bychom, že to bude podobné.
Zdroj: xbox360thegamereviews
Nejčtenější
fórum
Playstation 5
novinka
Studio stojící za hrou Unknown 9: Awakening propouští a ruší rozpracovaný projekt
novinka
Launch trailer na Star Wars: Episode I: Jedi Power Battles
novinka
Připravovaná MMO hra ze světa Horizon měla být zrušena
fórum
Think before you sleep
novinka
Oznámeny novinky při předplatné Game Pass - Sniper Elite: Resistance nebo Eternal Strands
novinka
Hra Kingdom Come: Deliverance II dostane tři příběhová rozšíření
video
Podívejte se na první hodinu z hraní nové akční RPG hry Eternal Strands
novinka
Nintendo: Zpětná kompatibilita konzole Nintendo Switch 2 je krok správným směrem
novinka
Komentáře