Studio Monolith pracovalo na hře s Batmanem, z ní se stal Middle-earth: Shadow of Mordor
novinka
4
Martin Šmíd, 30. 7. 2019 10:28
Když filmový režisér Christopher Nolan točil svoji trilogii Temný rytíř, dočkali jsme se na její motiv jen jedné hry. Ta neměla moc velkou kvalitu, takže dnes si na ni vzpomene jen málokdo. Nechybělo ale mnoho a mohli jsme se dočkat i další hry. Když v roce 2004 koupil Warner Bros. studio Monolith Productions, chtěli se vývojáři po dokončení akční hry F.E.A.R. 2 pustit do něčeho zcela nového. A tehdy padlo rozhodnutí vytvořit hru s Batmanem, která měla pracovní název Project Apollo. Ta měla čerpat z filmového univerza Christophera Nolana. Sám režisér ale o hru moc velký zájem nejevil a nikdy ji neschválil, což jí už z počátku trochu podrazilo nohy. Za to mohla hlavně skutečnost, že se Nolanovi nelíbila hra Batman Begins, navíc další vytvářená hra The Dark Knight, kterou měla na triku EA se studiem Pandemic, byla zrušena.
I přes tuto skutečnost ale měli vývojáři i nadále pracovat na produkci po zhruba 18 měsíců. Během nich vylepšovali svůj LithTech engine, aby mohli vytvořit hru s otevřeným světem. Hra měla mít lineární příběhové mise, ale zároveň svět měl být otevřený dalším aktivitám. Jak nyní bývalí vývojáři říkají, koncept byl velmi podobný tomu, s čím následně přišel Insomniac Games se svoji hrou Marvel’s Spider-Man. Každopádně pořád nebyl úplně jistý směr, jakým by se hra měla vydat, a jestli vůbec bude moci využívat univerza, které bylo vytvořeno pro filmovou trilogii. Hře ale definitivně zlomil vaz úspěch hry Batman: Arkham Asylum od studia Rocksteady. Po jejím velkém úspěchu bylo jasné, že tu nebude místo pro dvě hry s Batmanem, tedy dvě zcela odlišné série se stejným hlavním protagonistou.
A tak se začala pomalu rodit hra Middle-earth: Shadow of Mordor s pracovním názvem Project Hydra. Původně se ale mělo jednat o lineární příběhovou hru s kooperativním režimem, v níž měl být hlavnímn hrdinou lovec elfů a trpaslíků. Warner Bros si ale nebyl jist, jestli taková hra dokáže oslovit dostatečný počet hráčů. Proto následně bylo rozhodnuto, že linearita půjde do koše a ustoupí se otevřenému světu. Pro hru v tu chvíli vývojáři využili upravený LithTech engine, který připravovali pro hru s Batmanem, stejně jako některé další technologie. Zajímavostí je, že systém Nemesis, který vývojáři následně vytvořili pro Middle-earth: Shadow of Mordor, měl základy ve zrušené hře s Batmanem.
Více se můžete dozvědět z videa níže v novince.
Zdroj: Tisková zpráva
8/10
Související články
Warner Bros. si patentoval systém Nemesis
Připravuje se nová MMO hra ze světa Pána prstenů
Vychází hra Middle-earth: Shadow of War v kompletní edici
Oznámen Middle-earth: Shadow of War Definitive Edition
Hra Middle-earth: Shadow of War dostane brzy nové rozšíření Desolation of Mordor
Middle-earth: Shadow of War se zbaví mikrotransakcí
Vyšlo první velké rozšíření pro Middle-earth: Shadow of War, launch trailer
Odhalen obsah zdarma do akce Middle-earth: Shadow of War
Middle-earth: Shadow of War dostane čtyři velká rozšíření, trailer na Expansion pass
Middle-Earth: Shadow of War
Nejčtenější
special
Pán prstenů: Duel o Středozem - Test deskové hry
novinka
Vývojáři z Bluepoint Games a Bend Studio se měli dozvědět o zrušení svých her ve stejnou chvíli jako veřejnost - UPDATE
novinka
Studio stojící za hrou Unknown 9: Awakening propouští a ruší rozpracovaný projekt
fórum
Think before you sleep
novinka
Připravovaná MMO hra ze světa Horizon měla být zrušena
novinka
Accolade Sports Collection vyjde už koncem ledna
novinka
Hra Kingdom Come: Deliverance II dostane tři příběhová rozšíření
video
Podívejte se na první hodinu z hraní nové akční RPG hry Eternal Strands
novinka
Nintendo: Zpětná kompatibilita konzole Nintendo Switch 2 je krok správným směrem
novinka
Komentáře