Quake Wars vývojáři: PS3 je výzva
novinka
1
Martin Šmíd, 11. 11. 2008 21:48
Ředitel Splash Damage Paul Wedgwood se nedávno rozpovídal o vývoji pro konzole a PC. Jako první věc zmínil, že je daleko těžší vyvinout hru na Playstation 3 než na ostatní platformy. „Pokud něco vytváříme, je nejjednodušší to vyvinout pro Xbox 360. Nemusíte tam optimalizovat hru pro více hardwarů od Intelu, AMD nebo NVIDIE. Pokud hru optimalizujeme na jeden Xbox 360, můžeme si být jisti, že poběží na všech ostatních. To PS3 je daleko větší výzva“ řekl Wedgwood. Nakonec už Quake Wars ukázal, že s trochou snahy se dá konverze na PS3 zvládnout. Ačkoliv nepatřila hra mezi ty nejlepší, určitě se na ní našlo několik věcí, kterými PS3 verze převyšovala tu Xbox 360 verzi. Třeba větší dohled do dálky a pohled z kokpitu mechů. Na druhou stranu přinesla Xbox 360 verze detailnější grafiku a hladší framerate.
Zdroj: psu.com
6/10
Související články
Brink se dočká nového velkého updatu
Vývojáři přiznávají chyby, které Brink měl
Brink
Brink má launch trailer
Brink o týden dříve
Bethesda oznamuje data vydání svých her
Brink zřejmě odložen
Brink odložen na podzim 2010
Splash Damage: PS3 je mimozemská technologie
Splash Damage: Máme velké plány do Brink 2 a 3
Nové obrázky z akční hry Brink
Nejčtenější
fórum
Playstation 5
novinka
Tahová strategická hra Kriegsfront Tactics potvrzena pro konzole
novinka
Přehled live service her od PlayStationu, jeden hit i spousta zrušených projektů
novinka
10 minut dlouhý deníček Kingdom Come: Deliverance II o hudbě
fórum
Think before you sleep
novinka
Nintendo oznámilo konzoli Nintendo Switch 2
novinka
Sony zrušila připravované hry od studií Bluepoint Games a Bend Studio, jednou z nich byl live service God of War
novinka
Soutěž s hrou Donkey Kong Country Returns HD
novinka
Většina hráčů preferuje v akční RPG hře výběr mezi mužským a ženským pohlavím před genderově neutrálním
novinka
Komentáře