Podle programátora Gaijin Entertainment je PSSR na stejné úrovni jako DLSS a Intel XeSS
Následně se vyjádřil k tomu, jak konzoli využívají hry Enlisted a War Thunder. „U Enlisted jsme přešli na PS5 Pro od pevně daného rozlišení k dynamickému rozlišení, abychom zajistili stabilní framerate za všech okolností. To umožnilo dosáhnout 4K při 120 fps na PS5 Pro. Vyšší rozlišení znamená detailnější a ostřejší obraz. Díky rychlejší paměti můžeme použít textury s vyšším rozlišením a lépe vypadající globální nasvícení, čímž hra bude ještě detailnější. O zvýšení rozlišení se stará naše verze TAAU na základní PS5, zatímco u PS5 Pro používáme PSSR. PSSR samozřejmě odvádí lepší práci. I proto můžeme nabídnout War Thunder v rozlišení 4K při 120 fps. Další vizuální vylepšení budou následovat s dalšími aktualizacemi," řekl.
„V současné době používáme PSSR v Enlisted. Během vývoje a testování jsme zjistili, že je PSSR na stejné úrovni jako NVIDIA DLSS a Intel XeSS, tedy další dvě metody založené na strojovém učení. I když podle mého názoru produkuje občas, který není tak rozmazaný, netrpí na duchy a další neduhy jako AMD FSR. Tyto technologie se neustále zdokonalují, takže považuji za působivé, že první verze PSSR se již vyrovná ostatním vyspělým řešením," dodal k PSSR.
Komentáře