Na Playstation 3 není těžké dělat hry
novinka
21
Martin Šmíd, 22. 12. 2008 15:45
Masachika Kawata, producent hry Resident, byl nedávno vyzpovídán ohledně programování pro Xbox 360 a Playstation 3. Ihned řekl, že nemůže přesně říci, na jakou platformu je těžší programovat. Při vývoji Resident Evil 5 používali k práci PC a z něho logicky je snazší konverze pro Xbox 360. Ihned ale dodal, že práce na PS3 verzi nebyla rozhodně noční můrou. „Vývojáři většinou říkají, že je na Playstation 3 těžké vyvíjet hru, ale já si to nemyslím“. Podle Kawaty za to může také engine MT Framework, který je snadné přenést na konzole.
Zdroj: psu
8/10
Související články
Resident Evil 5 pro PS4 a Xbox One vyjde koncem června
No Hope Left
Capcom připravuje next gen verzi svého MT Framework enginu
Resident Evil 6 v Číně?
Dabér si dal do seznamu projektů Resident Evil 6
Resident Evil 5: Gold Edition vyjde i na PSN
Umbrella Corporation spouští oficiální stránky
Kawata: Resident Evil 6 bude úplně jiný
Resident Evil 5 Move launch trailer
Oznámení Resident Evil 6 už brzy?
PS Move patch pro Resident Evil 5 již 19.9.
Nejčtenější
novinka
Oznámena hororová akce Code Violet pro PlayStation 5
fórum
Think before you sleep
novinka
Nintendo oznámilo konzoli Nintendo Switch 2
novinka
Přehled live service her od PlayStationu, jeden hit i spousta zrušených projektů
fórum
Playstation 5
novinka
Resident Evil 6 možná dostane verzi pro současné konzole
novinka
Vývojáři z Bluepoint Games a Bend Studio se dozvěděli o zrušení svých her ve stejnou chvíli jako veřejnost
novinka
Hra Sid Meier’s Civilization VII byla dokončena a vyjde v únoru
fórum
GTA 6
novinka
Komentáře