Hra Perfect Dark bude pravděpodobně využívat technologii MetaHuman

novinka  11
Martin Šmíd, 4. 4. 2023 17:28
V posledních měsících se hodně mluví o technologii MetaHuman zahrnuté v Unreal Enginu 5, díky níž mohou vývojáři snadno vytvořit fotorealistické 3D modely postav a těm dát i realistické pohyby a animace. Kolikrát je tak virtuální postava jen těžko rozeznatelná od skutečné. Zdá se, že tuto zajímavou technologii by mohla využívat i připravovaná akční hra Perfect Dark od studií The Initiative, Crystal Dynamics a Eidos Montreal. Alespoň animátor studia The Initiative Tyler Thornock na svém LinkedIn profilu nyní zmínil, že s ní pracuje a zakomponovává do připravovaného projektu, kterým je právě Perfect Dark. Více v současnosti informací nemáme, musíme počkat.

Jen poznamenáme, že technologii MetaHuman by měla využívat i připravovaná hra Senua’s Saga: Hellblade 2 od studia Ninja Theory, ostatně nedávno jsme tu měli ukázku, co tato technologie dokáže. Koncem minulého roku jsme se i dozvěděli, že bude použita i ve hře Death Stranding 2 od studia Kojima Productions, která neběží na Unreal Enginu 5, ale na interním Decima enginu od PlayStationu. 


Zdroj: Gamingbolt

Perfect Dark (reboot)

xsx
Xbox Game Studios, Crystal Dynamics/The Initiative
Žánr:
Adventura
KARTA HRY

Komentáře