Gary Whitta: Příběh se ve hře Forspoken během vývoje značně změnil
„Na hře Forspoken jsem udělal několik základních věcí v rané fázi vývoje. Týkaly se budování světa. Nikdy jsem nenapsal ani řádek dialogu. Stalo se to tak, že za mnou před pěti nebo šesti lety přišli ze Square Enixu a řekli, že mají nápad, ale jen zárodek nápadu, a jestli bych byl ochotný jim pomoci vybudovat svět, mytologii a napsat příběh. Odešel jsem a následně přišel s několika nápady, které jsem předložil, a líbily se jim. V tu chvíli se zeptali, jestli bych nevedl scénáristy,“ říká Gary Whitta s tím, že na hře následně několik měsíců pracovat. Poté ale přišel Square Enix a vše změnil. „Po několika měsících se vrátíli a řekli, že chtějí začít od začátku, abychom příběh úplně restartovali, a abychom to udělali takto. Verze, kterou jsme udělali, se tomu vůbec nepodobala,“ dodal.
Hra Forspoken je v současnosti dostupná pro PC a konzoli PlayStation 5. Vývojáři v posledních dnech oznámili, že pracují na updatech, mající za cíl hru lépe optimalizovat a vylepšit vizuální zpracování. Připravuje se také příběhové rozšíření.
Komentáře