Skull and Bones
4.8 /10
Skull and Bones
ps5xsx
6/10
RECENZE
Když vyšla v roce 2013 akční hra Assassin’s Creed IV: Black Flag, byla to pro Ubisoft trefa do černého. Hráči si ji záhy po vydání oblíbili pro její zasazení do Zlatého věku pirátů, které nebylo ve hrách tolik využívané, a také fantastickým námořním bitvám, které daly novému dílu oblíbené série vlastní identitu. I dnes jde o jeden z nejoblíbenějších dílů Assassin’s Creed, takže tolik nepřekvapí, že se několik měsíců spekuluje o remaku pro současné platformy. Už během vydání chtěl Ubisoft vytěžit ze hry a maximum, a proto pro ni začal vytvářet větší rozšíření, které by se zaměřovalo na oblíbené námořní bitvy. Jak vývoj pokračoval, ambice vývojářů rostly, až se z rozšíření stala samostatná hra Skull and Bones, na níž primárně dohlíželi vývojáři ze studia Ubisoft Singapore. Ta byla poprvé oznámena na E3 v roce 2017 s tím, že vyjde o rok později pro PC a konzole PlayStation 4 a Xbox One. V tu chvíli ale nikdo netušil, že si hra projde během vývoje doslova peklem, stejně jako samotní vývojáři. Neustále se měnili producenti i režiséři, docházelo k jednomu restartu za druhým, no a dnes někteří bývalí vývojáři říkají, že mnohdy ani nevěděli, na čem vlastně pracují a jak má hra ve výsledku vypadat. Když se na hře takto dlouho pracuje, projde si řadou restartů a vystřídá se na ní několik hlavních vývojářů, nevěstí to nikdy nic dobrého. Přesto tu byla pořád naděje, že by Ubisoft mohl po deseti letech vývoje přinést alespoň zajímavý pirátský svět, který na nějakou chvilku fanoušky zabaví. Stalo se tak? Na to se vám nyní pokusím odpovědět ve své recenzi.
KOMPLETNÍ RECENZE HRY