Larian Studios: Pokud se předplatné stane dominantním obchodním modelem, bude to špatné pro vývojáře i hráče
novinka
23
Martin Šmíd, 17. 1. 2024 23:25
Tento týden Philippe Tremblay řekl, že vidí obrovskou příležitost k růstu u předplatitelských služeb, pokud si spotřebitelé zvyknou na skutečnost, že nebudou vlastnit hry, jako je tomu u filmů, hudby a televizního obsahu. Na tato slova zareagoval na twitteru Swen Vincke, šéf Larian Studios (Baldur's Gate 3). Ten znovu zopakoval, že své hry do předplatitelských služeb jako Xbox Game Pass nebo PlayStation Plus zahrnovat nebude, ačkoliv proti nim vyloženě nic nemá, a dokonce i chápe některé vývojáře, proč do nich své hry dávají.
„Ať bude videoherní budoucnost vypadat jakkoliv, obsah bude vždy to hlavní. Bude ovšem mnohem těžší získat dobrý obsah, pokud se předplatné stane dominantním obchodním modelem a vybraná skupina bude rozhodovat o tom, jaká hra vznikne a jaká ne,“ napsal s tím, že pokud by se předplatné stalo dominantním obchodním modelem, bylo by to špatné nejen pro vývojáře, ale hlavně hráče. U předplatného podle něj jde vždy v prvé řadě hlavně o maximalizaci profitu. „Přímá cesta od vývojářů k hráčům je ta správná,“ dodal.
Zdroj: VGC
10/10
Komentáře